Solo Queue
Solo Queue
Hra Maršál a Špion.
Pravidla
Hra je principielně kámen-nůžky-papír, ovšem s více stranami. Hraje se na dva týmy. Každý tým dostane jeden balíček karet (viz příloha) na kolo (vydává vedoucí). Hráč může mít jednu kartičku a má ji, dokud neskončí kolo, nebo dokud nepřijde o všechny životy. Papírek představuje roli a obsahuje jména rolí, které “zabíjí”. Při setkání dvou hráčů (fyzickým kontaktem, ale ne příliš akčně) dochází k vyhodnocení. Hráči si ukáží kartičky, zhodnotí se, kdo zabíjí koho a hráč, který je “zabitý” si utrhne jeden roh papírku. Pak se děti rozejdou několik metrů od sebe (a nemohou na sebe tedy hned zaútočit). Hráč má tedy čtyři životy (rohy papírku). Zcela zabité hráč se přesunuje do základny, kde si může vzít další roli, pokud na něj ještě nějaká zbyla. Cílem hry je, aby se “mage” dostal do nepřátelské základny. Tím mage ztrácí život (a musí se vzdálit mimo dohled základny) a jeho tým získává bod.
Role
Tank (4x)
Zabíjí:
- fighter
- slayer
- marksman
- mage
Fighter (5x)
Zabíjí:
- slayer
- marksman
- controller
- mage
Marksman (5x)
Zabíjí:
- slayer
- controller
- mage
Slayer (4x)
Zabíjí:
- controller
- mage
Controller (6x)
Zabíjí:
- tank
- mage
Mage (4x)
Zabíjí: (nic)
Pokud projde živý do cizí základny, ztrácí život a jeho tým získává bod.